Potrivit unui comunicat al CNAIR, câștigătorul contractului care vizează proiectarea și execuția lucrărilor podului este SC Maristar Com SRL, cu un preţ de peste 33 de milioane de lei, fără TVA, potrivit mediafax.ro.
Citește și: SURSE – USR se pregătește pentru o ‘furtună’ provocată de PNL în coaliție
Durata contractului va fi de 5 luni perioada de proiectare și 10 luni pentru execuția lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi 5 ani.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea și avizarea contractului, anunță CNAIR.
Podul nou va avea o lungime totală de 170 de metri și va fi de tip arc metalic cu calea sus. De asemenea, vor fi realizate o subtraversare a rampei Pitești printr-un pasaj de beton armat cu lungimea de 15 m și lățimea de 5 m, pentru accesul la proprietăți pe un drum local și două intersecții la DN73 pentru accesul spre centrul localității Podul Dâmboviței.
Podul existent de pe DN73 este un pod din piatră a cărui construcție s-a finalizat în anul 1886 și a fost declarat monument istoric.
„În soluția promovată, podul nou are o lungime totală de 170,00m și traversează râul Dâmbovița, în aval de podul istoric, printr-o deschidere de 100,00 m, încadrată de două deschideri marginale de câte 35,00 m fiecare. Lungimea totală a proiectului va fi de 760.00m (pod peste râul Dâmbovița și rampele de acces), prin această investiție realizându-se o variantă de ocolire a centrului localității Podul Dâmboviței. De asemenea, lucrările executate vor conduce la eliminarea restricțiilor de tonaj și de gabarit de pe DN 73, astfel redeschizându-se legătura dintre Pitești și Brașov pentru traficul greu”, a mai transmis CNAIR.
Dacă ţi-a plăcut articolul, te așteptăm să intri în comunitatea REPORTERPENET.RO pe FACEBOOK