16th aprilie 2021
Home » Linie telefonică de asistență psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus

Linie telefonică de asistență psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus

de reporterpenet

Linie telefonică de asistenţă psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus
Serviciul de Telecomunicații Speciale se alătură inițiativei lansate de Emotional Intelligence Research Association (EmIRA) și sprijinite de Telekom România de a pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus.

Linia de consoliere este pusă la dispoziție pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19. Linia telefonică este funcțională și poate fi apelată din orice rețea la numărul 021.9696.

Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, afiliați EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură.

În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă.

Telekom România contribuie prin asigurarea infrastructurii de comunicații, aparatelor telefonice și a numărului scurt 021.9696, precum și prin suportarea costului aferent abonamentelor voluntarilor din acest proiect.

Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniștite în legătură cu situația creată de pandemia de coronavirus. Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte REPORTERPENET.RO pe FACEBOOK

Ar putea sa te intereseze

Lasa comentariu

* Folosind acest serviciu iti dai acordul ca site-ul nostru sa stocheze datele tale pentru a putea raspunde cerintelor.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site foloseste cookies pentru o experienta cat mai placuta a utilizatorilor. Nu stocam si nu folosim datele tale personale, decat daca optezi pentru newsletter, sau sectiunea de comentarii, pentru a putea sa-ti raspundem, sau sa-ti trimitem cele mai noi articole. Presupunem ca esti de acord cu acest lucru, dar, poti sa alegi Accept Citeste mai mult