16th aprilie 2021
Home » Tenorul târgoviştean Vlad Miriţă, la un pas de accident pe Autostrada Soarelui

Tenorul târgoviştean Vlad Miriţă, la un pas de accident pe Autostrada Soarelui

de reporterpenet

 

Se aruncă miliarde de euro în construcţia de noi autostrăzi sau în repararea celor existente, însă, realitatea este cu totul alta. Pe drumurile de mare viteză din România rişti să mori chiar dacă nu te ciocneşti cu vreun camion. A simţit-o pe pielea lui cunoscut tenor târgoviştean Vlad Miriţă, care şi-a distrus cauciucurile pe Autostrada Soarelui.

„M-am intors de la Constanța, pe A2, kilometrul 80, drum drept și liber în față, la 120/h. Îmi iau ochii de pe carosabil 2 secunde să schimb postul de radio. Deajuns cât să iau o groapă cu stănga față și să crăp cauciucul, care, dacă nu era „run-flat” făceam o expozie și posibil, de ce nu, să mă răstorn un pic. Pe lânga că am stat să schimb roți pe un vânt de mi-a crăpat capu’ și pe langă că trebuie să mă scotocesc de câteva milioane bune să schimb cauciucurile și să urc mașina pe rampă să vad pe dedesubt dacă e ok, mă gândesc dacă nu cumva acum când scriu, sau peste 2 ore sau maine, într-una din mai multele gropi dintre Kilometri 85 – 60 nu nimerește vreunul cu 160 la ora și-i sare roata cu totu’, se răstoarnă și moare un pic???!!!!”, a scris interpretul pe pagina sa de Facebook.

Nici 2014 nu va fi anul în care şoferii vor merge pe mai mulţi kilometri de autostradă. Potrivit autorităţilor, în 2014 ar urma să fie deschişi circulaţiei doar 60 de kilometri de autostradă, aproape jumătate faţă de 2013 când au fost inauguraţi puţin peste 100 de kilometri. Astfel, anul acesta au termen de finalizare doar lucrările la lotul 3 din Orăştie-Sibiu şi cele două loturi ale autostrăzii Nădlac-Arad.

În 2013, CNADNR a dat în folosinţă 115 kilometri de autostrăzi, majoritatea în ultimele zile ale anului. O porţiune de autostradă a fost gata pentru ceremonia de inaugurare cu două zile înainte de Crăciun, dar se termină în câmp. Şi chiar şi aşa, ţinta anunţată de ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură, Dan Şova, pentru 2013, 142 de noi kilometri de autostradă, nu a fost atinsă. Aşa că reţeaua de autostrăzi din România abia a depăşit pragul de 600 kilometri.

Pentru finanţarea construcţiei de autostrăzi, “fondurile de la buget asigură circa 750 milioane de euro anual”, potrivit strategiei de autostrăzi România 100, prezentată de premierul Victor Ponta. Între sursele de finanţare pentru autostrăzi se numără şi fonduri europene de 3 miliarde de euro, pentru perioada 2014-2020, din Fonduri de Coeziune.

 

Ar putea sa te intereseze

Lasa comentariu

* Folosind acest serviciu iti dai acordul ca site-ul nostru sa stocheze datele tale pentru a putea raspunde cerintelor.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site foloseste cookies pentru o experienta cat mai placuta a utilizatorilor. Nu stocam si nu folosim datele tale personale, decat daca optezi pentru newsletter, sau sectiunea de comentarii, pentru a putea sa-ti raspundem, sau sa-ti trimitem cele mai noi articole. Presupunem ca esti de acord cu acest lucru, dar, poti sa alegi Accept Citeste mai mult